Alla inlägg den 10 december 2008

Av Meya - 10 december 2008 22:08


Ja jag kan räcka vacker tass också ! Allt för lite godis vet du ! Se själv.

Jag gillar sån't här det är lite skojsigt faktiskt.

Nej du nu ska jag ut på promenad med husse. Sen ska vi sova. Vi kanske höres imorgon igen ? Natti Natti !

Av Meya - 10 december 2008 18:30


Ja idag var ju en av de där vanliga dagarna när inget särskilt händer, trodde jag ja. Storhusse och Lillhusse har varit hemma idag. Lillhusse är tydligen "förkyld". Stormatte såg jag bara imorse, sen var hon försvunnen. Hon gick till något som tydligen hette "jobbet". Jag vet inte vem det är, men en sak märkte jag, när matte kom hem från den där "jobbet" så luktade hon inte som hon brukar. Konstigt. Det låg någon sorts stark och lite stickig lukt omkring henne. Stormatte sa att hon luktade "klor". Jag vet inget om vad det betyder, men hon luktade annorlunda tyckte jag och sniffade på henne. Av vad hon själv sa förstod jag att hon varit på "gym" samt "simmat". Simma det har jag också gjort, men inte när det är så här kallt. BRRRR skulle frysa svansen av mig då.

Gym har jag nog aldrig träffat, så honom (eller henne) känner jag inte. Men det spelar ingen roll. Jag nosade av stormatte och lär ju komma ihåg den där lukten om den skulle komma hit fler gånger nu.


Ovido - Quiz & Flashcards