Alla inlägg den 25 december 2008

Av Meya - 25 december 2008 22:37


Nej idag var det inget särskilt som hänt, mer än att jag fått vara själv en längre stund än vanligt. Mellanhusse var hos en kompis.

Storhusse, Lillhusse och Mellanmatte och hennes "kompis" har varit och ätit julmat. Den var god sa de.

Stormatte sa de var på "jobbet". Hon var den som kom hem först och då blev jag glad. Äntligen lite sällskap. Stormatte tog med mig på en skön promenad. Vi busade lite också, men jag var lite trött så jag tog det lite lugnt idag.

Sen gjorde Stormatte iordning lite "fika" till sig och bad mig följa med in i vardagsrummet. Där fick jag också lite "julmat". Så jag fick trots allt smaka lite julmat jag med, men först när Stormatte kom hem.

Sen stannade jag hos henne tills jag hörde de andra komma hem. Då gick jag och hälsade på dem.


Ovido - Quiz & Flashcards