Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Meya - 17 februari 2009 13:00


Ja just det. Idag fick jag en morot och det var ett tag sedan sist.

Men jisses så gott det var. Det tog inte lång stund innan den var slut. Då tittade jag lite bedjande på Stormatte för att se om jag kunde få en till. Men hon sa "Nej du Meya, en räcker just nu".

Hon sa det i en sådan ton att jag förstod att det inte var någon ide att fråga igen, i alla fall inte på en stund.


Av Meya - 17 februari 2009 10:20


Idag på morgonen mådde Mellanmatte bättre. Hon var rätt glad och pratade med mig en stund innan hon gick till jobbet idag.


Av Meya - 17 februari 2009 00:25


Mellanmatte är lite ledsen. Jag försökte komma in till henne genom en lätt dörrputt, men dörren var stängd. Så jag lade mig utanför hennes dörr efter den sena kvällspromenaden.


Ovido - Quiz & Flashcards