Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Meya - 23 januari 2009 18:13


Idag när Mellanhusse kom hem så tog han med mig ut på en joggingrunda. Det hör till ovanligheterna. Nackdelen är ju att det är svårt att "kissa i farten" så att säga, så varje gång Mellanhusse måste stanna för att jag ska kissa, så ställer han sig och tittar på mig och säger bara

"Måste du kissa nu igen ?"

Sen fortsätter vi vår runda.

Av Meya - 23 januari 2009 13:58


Jag fick "löpbyxan" på mig för några timmar sedan. Jag har haft sån en gång förut, och jag blir lika glad varje gång den tas av för att jag ska rastas ! Visserligen kan jag säkerligen rastas med den också, men det vill jag ju inte.

Stormatte och Storhusse tycker tydligen att de får "städa" lite väl ofta och torka golven just nu. Så det blev visst så här.

Fördelen med "löpbyxan" är att jag får gå överallt i vårt bo. Utan "löpbyxan" får jag bara vara på ett par begränsade utrymmen där det är lättast att torka golvet tydligen. Men det känns ändå bättre på ett sätt som sagt just nu då den är på. Nu får jag fortsätta vara jämte Stormatte eller de övriga i gänget, oavsett vart de är.

Det är ju inte helt fel !



Skapa flashcards