Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Meya - 31 maj 2010 12:02

Nu har vårt flyttlass åkt klart sedan ett tag tillbaka och mattes mage den bara växer. Ibland ser jag matte och husse bara sitta där och småle och ha händerna på mattes mage. Undrar vad som är så spännande med den maggen egentligen.

Här om dagen var vi ute på en spännande promenad jag och matte och husse. Vi gick en rätt lång sträcka och ibland var matte tvungen att stannna och "pusta". Men det var en massa spännande dofter där överallt och jag ville kolla alla. Vi mötte två hundar undre promenaden, men jag brydde mig inte om dem särskilt mycket. Jag har nog vuxit från det där med att jag vill leka med alla vi möter, eller skälla ut dem, ja allt efter dagsformen. Vårt möte gick hur fint som helst. Jag följde matte och husse och det var som bara en självklarhet för mig. Matte och husse blev jätteglada och jag fick massor av beröm av dem, och faktiskt lite godis också. Väl hemma var det lunchdags och det vankades lite matrester till mig också. Mums.

Skapa flashcards